Pagina start · Coş de cumpărături: De Colinda 0 obiecte

De Colinda
De Colinda Povestea brandului   De Colinda Obiceiuri De Colindă   De Colinda Contact
Cum cumpăr · Cum se face livrarea · Cum se face plata · Garanţie
CĂUTARE PRODUS
 
Produse

  · Figurine Decorative 3D
  · Iluminat exterior Crăciun
  · Iluminat interior Crăciun
  · Brazi optici artificiali
  · Decoraţiuni pentru Crăciun




Telefon: 0264-439103
de Colindă ® este
o marcă înregistrată
Garantie

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Certificatele de garanţie sunt emise direct de către furnizorul produselor. Produsele defectate în perioada de garanţie vor fi recepţionate în centrul de service propriu.

Returul produselor
Puteţi solicita returul produselor livrate, dacă vă aflaţi în una dintre situaţiile de mai jos. Procedura de urmat, în oricare dintre cazuri, este următoarea:

1. Solicitare scrisă de retur la adresa consumer@telezimex.ro sau prin fax la numarul 0264-439103 - cu indicarea persoanei de contact care cunoaste detalii legate de acest retur; unde veti primi informatii suplimentare daca este cazul.
2. Returnare efectivă a produsului direct la sediul furnizorului.

Produse care nu sunt conforme cu specificaţiile de pe site
Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, iar dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.

Produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepţie sau colete care prezintă deteriorări
Dacă produsul primit este nefuncţional în primele 24 de ore de la recepţia efectivă (ridicarea de la una dintre sucursalele Poştei Române sau de la sediul furnizorului sau recepţia la domiciliu prin curier) puteţi reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Produse care v-au fost livrate greşit
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru, pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel potrivit. Toate costurile de retur şi transport al produsului înlocuit vor fi suportate de furnizorului.

Produse defecte în perioada de garanţie
Produsele care prezinta defecte în perioada de garanţie vor fi returnate la sediul furnizorului.

NOTĂ: PRODUSELE POT FI LIVRATE DE LA FURNIZORI DIFERITI

NOTĂ: În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.